30. November 2017

Counter Strike Global Offensive

§1 Generelt

§1.1 Alle deltagere skal være til stede ved GLHFPARTY for at deltage i turneringen.

§1.2 Turneringen spilles i alle kampe 5 mod 5

§1.3 Det er ikke tilladt at deltage for flere hold i samme turnering.

§1.4 Turneringen spilles efter det turneringsprogram, som bliver hængt op på væggen ved siden af ADMIN bordet.

§1.5 Holdene skal være klar når runden starter. Hvis et hold er mere end 15 min. forsinket vil admins overveje at taber dømme holdet.

§1.6 Vi forventer ordentlig opførsel fra alle, både overfor modstanderne og turneringsadmins.

§1.7 Spillet skal være 100 % lovligt og skal været opdateret med den seneste opdatering

§2 Kamp format

§2.1 En kamp består af 2 halvlege på 15 runder hver. Hver runde består af i alt 1 minut og 45 sekunder.

§2.2 Opnår det ene hold 16 runder har holdet vundet kampen, spilles kampen derimod uafgjort, skal kampen afgøres i MR3 med 10.000 i start money. Overtiden gentages ved igen at være uafgjort, indtil der er fundet en vinder.

§2.3 Der gøres brug af VETO i både gruppespillet og slutspillet.

§3 Map pool

§3.1
* Der spilles den officielle map pool.

§4 Veto og valg af side

§4.1 BO1 VETO foregår:
Det er Random rækkefølge af hvem der starter med at VETO. Der er ingen SEED.
– Hold 1 fjerner et map (seks maps tilbage)
– Hold 2 fjerner et map (fem maps tilbage)
– Hold 1 fjerner et map (fire maps tilbage)
– Hold 2 fjerner et map (tre maps tilbage)
– Hold 1 fjerner et map (to maps tilbage)
– Hold 2 vælger hvilket map der skal spilles.
– Der knifes om teams.

§4.2 BO3 VETO foregår:
Dette sker enten sammen med en admin, eller efter aftale mellem de 2 hold.
– Hold 1 fjerner et map (seks maps tilbage)
– Hold 2 fjerner et map (fem maps tilbage)
– Hold 1 vælger map (højeste seed vælger side)
– Hold 2 vælger map (laveste seed vælger side)
– Der bliver tilfældigt trukket lod om  3. map. (der knfies om teams)

§5 Seedning

Der er ingen Seeding.

§6 Turneringsopsætning

§6.1 Turneringsformen vil først blive annonceret ved turneringens start.

§7 Server settings

§7.1 Der bliver spillet med 128 tick servere og med PugSetup conf.

§8 Ulovligt

§8.1 Følgende er ulovligt igennem hele turneringen og under kampen:

– Bombe booste så en CT ikke enkelt kan defuse bomben.

– Booste sine medspillere så de sidder et sted og via bugs kan se mere end naturligt. (Ellers er boosting af medspillere tilladt.)

– Ved brug af bugs/glitch betegnes det som snyd.

– Brug af tredjeparts programmer, medføre øjeblikkelig diskvalifikation af hele holdet.

– Det er ikke tilladt at skifte spillere fra holdet ud under hele turneringen medmindre admins giver lov, er turnerings mæssige årsager.

– Pause, medmindre det er client breakdown, hvilket først må udløses når en runde er slut. (OBS! I tilfælde af ikke spilbare tilstand, må spillerne udsætte/pause kampen 10 minutter. Er holdet ikke klar efter 10 minutter, er det et automatisk forfeit)

– Kill må ikke bruges, da det kan give holdet en fordel økonomisk, i den efterfølgende runde.

§9 Server og client breakdown

§9.1 Ved client breakdown har holdet 5 min. til at få det fixet ellers starter kampen igen og holdet må derfor fortsætte 4 mod 5.

§9.2 Ved server breakdown inden for de første 5 runder, startes kampen forfra.

§10 ADMINS

§10.1 Admins har altid ret og deres beslutning kan ikke diskuteres.

§11 Rapportering af resultat

§11.1 Når kampen er slut skal vinderen rapportere resultatet til ADMIN bordet eller selv rapporterer ind på Challonge.